←  Prawa konsumenta

Forumprawnicze.info

»

Chargeback

Endru 19 - zdjęcie Endru 19 28 wrz 2018

Za wczasy zapłaciłem kartą płatniczą. Organizator nie uznał mojej reklamacji, więc skorzystałem z usługi chargeback, ponieważ Organizator nie wywiązał się z umowy. Biuro podróży próbowało zakwaterować mnie w hotelu, jak potwierdziła pisemnie nie spełniającym standardów, więc się na to nie zgodziłem.  Wobec braku chęci pomocy ze strony rezydenta wręcz wymusiłem zmianę hotelu i na tę okoliczność złożyłem reklamację. Organizator nie dotrzymał warunków umowy, ani nie przedstawił propozycji polubownego załatwienia problemu. Bank też uważa, że moja reklamacja nie jest zasadna, ponieważ zaakceptowałem zmianę hotelu i wyraziłem zgodę na zmianę. Organizator robi wszystko, aby każdemu wmówić, że nie jest winny i załatwił problem. Czy mam zgodzić się ze stanowiskiem banku czy mogę żądać od Banku, na poparcie suchych faktów przez Organizatora, pisemnego potwierdzenia, że zaakceptowałem zmianę hotelu i się pod tym podpisałem? Jakie argumenty stoją po mojej stronie, przecież samo napisanie o danym fakcie nie oznacza, że miał on w rzeczywistości miejsce.

Odpowiedz