←  Prawa konsumenta

Forumprawnicze.info

»

Reklamacja zasadna


Najlepsza porada prawna: Prawne.org 01 marzec 2018 - 10:34

Pracownik banku popełnił błąd. A skoro ów błąd spowodował po Pana stronie szkodę - to sprawca błędu (czyli bank) jest zobowiązany do jej naprawienia.... Przejdź do postu

Endru 19 - zdjęcie Endru 19 24 lut 2018

Przez błędne informacje pracownika banku miałem problemy z płatnościami, problemy które musiałem sam rozwiązać i wyjaśniać, tracąc przy tym mój czas i nerwy.

Bank uznał moją reklamację za zasadną lecz nie chce spełnić moich oczekiwań z reklamacji twierdząc, że nie poniosłem z tego tytułu strat. Nie przesłał mi propozycji załatwienia sprawy i uważa, że nic się nie stało, a ja oczekuję za to co najmniej drobnego upominku w formie przeprosin. 

Na co mogę się powołać i jak uzasadnić, aby bank w formie akceptowalnej przez bank w dowolny sposób zadośćuczynił mi moje roszczenia?

Odpowiedz

adw. Łukasz Nysztal - zdjęcie adw. Łukasz Nysztal 24 lut 2018

Podstawę Pana roszczeń odszkodowawczych stanowi art. 415 kc

Odpowiedz

Endru 19 - zdjęcie Endru 19 25 lut 2018

Podstawę Pana roszczeń odszkodowawczych stanowi art. 415 kc

Czy może Pan wyjaśnić mi tąkwestię w sposób prosty i zrozumiały, stosownie do mojej sytuacji?

Odpowiedz

Najlepsza porada prawna: Prawne.org - zdjęcie Prawne.org 01 mar 2018

Pracownik banku popełnił błąd. A skoro ów błąd spowodował po Pana stronie szkodę - to sprawca błędu (czyli bank) jest zobowiązany do jej naprawienia. 

Odpowiedz