←  Prawa konsumenta

Forumprawnicze.info

»

Sprzedawca ignoruje odstąpienie od umowy


Najlepsza porada prawna: Azami 28 wrzesień 2017 - 17:13

Sprzedawcą jest firma. Na szczęście sprawa już się rozwiązała - wysłałam kolejne odstąpienie od umowy, tym razem na adres, z którego wysłano przesyłkę, a wówczas otrzymałam potwierdzenie, że lis... Przejdź do postu

Azami - zdjęcie Azami 15 wrz 2017

Witam, mam następujący problem: sprzedawca przez długi czas nie realizował zamówienia, za które zapłaciłam z góry, więc kiedy minął wyznaczony przez niego przewidywany termin wysyłki poinformowałam go e-mailem o odstąpieniu od umowy i poprosiłam o zwrot pieniędzy (na co nie zareagował, a telefonów nie odbierał). Wysłałam także pisemne oświadczenie pocztą, ale nie zostało odebrane - sprzedawca dostał awizo, a list leży na poczcie. Pomimo moich e-maili, na które nie uzyskałam żadnej odpowiedzi, sprzedawca wbrew moim prośbom wysłał zamówiony towar, ale nie odebrałam go od kuriera. Zauważyłam też, że adres, z którego wysłano paczkę, jest zupełnie inny niż podawany przez sprzedawcę adres kontaktowy. Proszę o pomoc, co w tej sytuacji powinnam zrobić? Jak ubiegać się o zwrot wpłaconych pieniędzy?


Użytkownik Azami edytował ten post 15 wrzesień 2017 - 08:38
Odpowiedz

Prawne.org - zdjęcie Prawne.org 19 wrz 2017

Czy sprzedawcą jest osoba fizyczna czy firma?

Odpowiedz

Najlepsza porada prawna: Azami - zdjęcie Azami 28 wrz 2017

Sprzedawcą jest firma. Na szczęście sprawa już się rozwiązała - wysłałam kolejne odstąpienie od umowy, tym razem na adres, z którego wysłano przesyłkę, a wówczas otrzymałam potwierdzenie, że list doszedł. Niedługo potem wróciły także wpłacone przeze mnie pieniądze. Prawdopodobnie sprzedawca liczył na to, że jeśli utrudni kontakt, poddam się i przyjmę zamówienie.

Odpowiedz