←  Off-topic

Forumprawnicze.info

»

Z dniem 31 grudnia 2019r forumprawnicze.info zakończy swoją działalność.

Strona internetowa agregująca prawnikow

consulty - zdjęcie consulty 24 paź 2019

Parę razy korzystałem z konsultacji prawniczych on-line. Wygląda to zazwyczaj bardzo podobnie, dostawałem lub wyszukiwałem w internecie kontakt do prawnika specjalizującego się w moim problemie, nawiązywałem z nim kontakt, opłacałem konsultację przelewem, a następnie spotykałem się na Skype, gdzie omawialiśmy mój problem.

Mamy więc tutaj parę problemów:
1) Jak znaleźć dobrego, polecanego prawnika?
2) Należy się dodzwonić/wysłać maila (bądź kilka), aż wspólnie uzgodnimy pasujący nam termin.
3) Robimy przelew na czyjeś konto bankowe trochę w ciemno.
4) Spotkamy się na rozmowie on-line, czasami są kłopoty ze Skypem (lub innym narzędziem), zaś sama rozmowa nie jest w żaden sposób zarchiwizowana, jak zapomnimy czegoś zanotować, to już niestety do tego nie wrócimy.

Na co dzień siedzę w branży IT i od razu zauważyłem, że te wszystkie problemy można dość łatwo rozwiązać poprzez stworzenie odpowiedniej strony internetowej, która zapewni:
1) Możliwość znalezienia prawnika za pomocą systemu kategorii, tagów, ocen (wraz z przeglądem komentarzy).
2) Podgląd kalendarza prawnika i ustalenie za jego pomocą terminu spotkania.
3) Integrację z systemem przelewów on-line - bezpieczeństwo transakcji.
4) Narzędzie do wykonania wideo konsultacji przez przeglądarkę, bez instalacji dodatkowych aplikacji i pluginów, wraz z pełną archiwizacją rozmów - tak, aby można było do nich powrócić i obejrzeć je ponownie po czasie.

My, ludzie z branży IT często mamy tendencję do próby optymalizacji wszystkiego, co się da i tworzenia dedykowanych narzędzi. Czasami kończy się to tak, że nie są one w ogóle potrzebne. Stąd chciałbym się zapytać tutaj Was, drodzy użytkownicy:

1) Co sądzicie o takim narzędziu?
2) Czy bylibyście skłonni go używać?
3) Czy kancelarię mają czas, chęci na prowadzenie wideo rozmów, czy może stawiają tylko na rozwiązywanie problemów twarzą w twarz.
4) Czy bylibyście skłonni użyć takie narzędzie w sytuacji np. przestojów w firmie, tak aby wykorzystać wolne chwile na rozwiązywanie problemów i zarobienie kilku dodatkowych złotych.
5) Mając kontakt z Klientami "na żywo", czy myślicie, że część z nich skłonna byłaby przejść w tryb on-line, czy dopytują się o taką możliwość?

Wiem, że są podobne narzędzia, nawet wczoraj czytałem o serwisie powstałym we współpracy z PKO, jednak serwis ten nadal jest mało zautomatyzowany, brakuje wideo rozmów, archiwizacji, przelewów internetowych itd.

Za wszystkie opinie z góry dziękuję.

Odpowiedz

gibra - zdjęcie gibra 08 lis 2019

Hejo ludziska !

 

Odpowiedz