←  Prawa konsumenta

Forumprawnicze.info

»

Wypowiedzenie umowy na internet mobilny z...

Jacek Zając - zdjęcie Jacek Zając 07 lut 2019

Dzień dobry,

Posiadam umowę na internet mobilny w sieci Play. Z mapki i diagnostyki urządzenia wynika, że powinienem mieć dostęp w swojej lokalizacji do internetu LTE+. Play w ofercie wpisuje transfer do 150 Mbit/s, tymczasem ja wyciągam w polocie około 2 Mbity/s. Zgłaszałem problem dwa razy do sieci, i dwa razy uzyskałem rekompensatę w wysokości 60 pln. Konsultant za każdym razem sprawdził, że sprzęt jest w porządku, sprawdził też transfery i uzyskałem informacje, że problem jest z przeciążonym nadajnikiem. Stwierdził też, że trwają rozmowy sieci z developerem w celu uruchomienia nowego nadajnika w mojej lokalizacji. Sytuacja miała się poprawić z nowym rokiem (2019). Oczywiście tak się nie stało. Mało tego przełożyłem kartę innej sieci do routera i okazało się, że transfer sięgał spokojnie 40Mbit/s. Emocje sięgnęły zenitu i napisałem trzecią reklamację z żądaniem rozwiązania umowy bez konsekwencji pieniężnych i z winy operatora. Jakże zaskakująca była odpowiedź, że wszystko jest ok, a ja od paru dni nie korzystam z internetu. Tak nie korzystałem, bo jak poprosiłem o rozwiązanie umowy, to automatycznie przestałem korzystać z usług nieuczciwej sieci. Oczywiście się odwołałem, Pani odpisała mniej lakonicznie, ale również, że wszystko jest ok, nie ma awarii, a internet jest mobilny.

Czy mogę dochodzić swoich praw, bo czuje się oszukany ?

Odpowiedz