Skocz do zawartości

Serwis Forumprawnicze.info używa plików cookies. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Polityka Prywatności. Aby usunąć tą informację naciśnij przycisk po prawej:    OK
OK

Zdjęcie

reklamacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie
#1 mona1984
mona1984
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 19 luty 2013 - 21:39

Witam,!

Znalazłam sie w nastepującej sytuacji,i nie wiem co mam zrobic, licze na pomoc:(otóż:

15 grudnie 2012 zakupiłam w carrefour w łodzi tablet 97 quick apollo,po miesiacu zaczął szwankować i niestety musiałam oddac go do reklamacji (12.01.2013), pan przyjmujący go, opisał ze tablet nosi slady użytkowania malutkie przetarcie w jednym miejscu, oczywiscie zgodziłam sie z ta opinią,wiec pan napisał ze nosi ślady użytkowaniaia i w nawiasie dopisał ze nie ma żadnych rys, bo nie było ani jednej.czekałam na powrót z serwisu równo 21 dni roboczych, w ostatni 21 dzien (12.02.2013) tablet wrócił do sklepu i mogłam go odebrac.I okazało sie ze tablet jest cały porysowany przez serwis, wiec go nie przyjełam, po rozmowie z kierownikiem działu ponownie odesłalismy tablet do serwisu(12.02.2013) z żądaniem klienta żeby reklamacja była przyjeta do rozpatrzenia z tytułu niezgodnosci towaru z umową a nie rozpatrzona z tytułu gwarancji, poniewaz chce otrzymac moje pieniadze za niego, gdyz ja nie chce porysowanego sprzetu, i dzis 19.02.2013 przyszła odpowiedz z serwisu ze oni odrzucają reklamacje ponieważ musi byc ze ja czyli klient żadam rozpatrzenia reklamacji z tytułu gwarancji, ale przeciez to nie jest moja wina ze ten tablet jest tak strasznie porysowany trylko serwis tak go porysował, mam nadzieje ze zrozumiały jest ten temat , poniewaz jestem juz tak zła ze juz nie wiem co mam robic, pomózcie mi prosze, co powinnam zrobic, przeciez ja tylko chce odzyskac pieniazki za uszkodzony sprzet przez serwis

#2 Prawne.org
Prawne.org
  • Administrator
  • 14603 postów

Napisano 21 luty 2013 - 18:23

Sklep wypełnił źle drugie zgłoszenie. Nie można było kierować do serwisu roszczenia z tytułu niezgodności towaru z umową - bo za to odpowiada tylko i wyłącznie sprzedawca. Pani za pośrednictwem sklepu powinna natomiast zareklamować stan tableta po naprawie - czyli samą usługę naprawy gwarancyjnej. Proszę jeszcze raz wysłać reklamację do serwisu wskazując, że tablet wrócił z naprawy porysowany i wnosi Pani o przywrócenie stanu poprzedniego lub będzie dochodzić od serwisu odszkodowania za uszkodzenie Pani tableta.





Podobne problemy prawne: Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Reklama:
Yandex.Metrica