Skocz do zawartości

Serwis Forumprawnicze.info używa plików cookies. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Polityka Prywatności. Aby usunąć tą informację naciśnij przycisk po prawej:    OK
OK

Zdjęcie

reklamacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie
#1 mona1984
mona1984
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 19 luty 2013 - 21:39

Witam,!

Znalazłam sie w nastepującej sytuacji,i nie wiem co mam zrobic, licze na pomoc:(otóż:

15 grudnie 2012 zakupiłam w carrefour w łodzi tablet 97 quick apollo,po miesiacu zaczął szwankować i niestety musiałam oddac go do reklamacji (12.01.2013), pan przyjmujący go, opisał ze tablet nosi slady użytkowania malutkie przetarcie w jednym miejscu, oczywiscie zgodziłam sie z ta opinią,wiec pan napisał ze nosi ślady użytkowaniaia i w nawiasie dopisał ze nie ma żadnych rys, bo nie było ani jednej.czekałam na powrót z serwisu równo 21 dni roboczych, w ostatni 21 dzien (12.02.2013) tablet wrócił do sklepu i mogłam go odebrac.I okazało sie ze tablet jest cały porysowany przez serwis, wiec go nie przyjełam, po rozmowie z kierownikiem działu ponownie odesłalismy tablet do serwisu(12.02.2013) z żądaniem klienta żeby reklamacja była przyjeta do rozpatrzenia z tytułu niezgodnosci towaru z umową a nie rozpatrzona z tytułu gwarancji, poniewaz chce otrzymac moje pieniadze za niego, gdyz ja nie chce porysowanego sprzetu, i dzis 19.02.2013 przyszła odpowiedz z serwisu ze oni odrzucają reklamacje ponieważ musi byc ze ja czyli klient żadam rozpatrzenia reklamacji z tytułu gwarancji, ale przeciez to nie jest moja wina ze ten tablet jest tak strasznie porysowany trylko serwis tak go porysował, mam nadzieje ze zrozumiały jest ten temat , poniewaz jestem juz tak zła ze juz nie wiem co mam robic, pomózcie mi prosze, co powinnam zrobic, przeciez ja tylko chce odzyskac pieniazki za uszkodzony sprzet przez serwis

Reklama

Reklama
#2 Prawne.org
Prawne.org
  • Administrator
  • 13918 postów

Napisano 21 luty 2013 - 18:23

Sklep wypełnił źle drugie zgłoszenie. Nie można było kierować do serwisu roszczenia z tytułu niezgodności towaru z umową - bo za to odpowiada tylko i wyłącznie sprzedawca. Pani za pośrednictwem sklepu powinna natomiast zareklamować stan tableta po naprawie - czyli samą usługę naprawy gwarancyjnej. Proszę jeszcze raz wysłać reklamację do serwisu wskazując, że tablet wrócił z naprawy porysowany i wnosi Pani o przywrócenie stanu poprzedniego lub będzie dochodzić od serwisu odszkodowania za uszkodzenie Pani tableta.





Podobne problemy prawne: Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Yandex.Metrica