←  Prawa konsumenta

Forumprawnicze.info

»

Bledny mail w drugiej reklamacji wady towaru

Fishi - zdjęcie Fishi 21 sty 2019

Dzien dobry,
dokonalem reklamacji wady tv kupionego w salonie saturn. To drugi raz, wczesniej TV byl naprawiany po odmowie wymiany na nowy ze wzgledu na zbyt wysokie koszty. Odpowiednie pismo z wszystkimi danymi zlozylem w punkcie mediamarkt, ktory przejal zobowiazania ww. sklepu. Niestety w moich roszczeniach dotyczacych obnizenia ceny telewizora napisalem m.in, ze w czasie 14 dni oczekuje odpowiedzi pod adres mailowy . . . i tu popelnilem blad. Wpisalem adres w zlej domenie, taki ktory nie istnieje. I tu powstaje pytanie czy sprzedawca winien skutecznie dostarczyc mi odpowiedz? Mimo blednego adresu mailowego w ww. polu na pierwszej stronie reklamacji podalem prawidlowy adres zamieszkania, korespondencji i mailowy. Czy tez w zwiazku z popelnionym przezemnie bledem sprzedawca moze twierdzic, ze wysylal odpowiedz w formie wiadomosci elektronicznej na wskazany adres zrzekajac sie odpowiedzialnosci za niedostarczenie odpowiedzi? W przypadku zlych adresow do nadawcy wraca informacja, ze email nie zostal dostarczony. Za 5 dni mija 14 dni od dnia zlozenia reklamacji, a ja nie bede w najblizszym tygodniu mogl zajechac do sprzedawcy, nie mam tez bezposredniego kontaktu do niego czy ich obowiazkiem jest dostarczenie odpowiedzi skutecznie? Np. na adres zamieszkania czy maila z pierwszej strony pisma skoro w zyczeniu podalem nieistniejacy mail?
Odpowiedz